петък, 18 януари 2013 г.

Да си от мъжки пол е даденост по рождение. Да бъдеш мъж е въпрос на избор.
---
Не си пич ако ходиш с 20 мацки едновременно. Пич си, ако ходиш с една, която обичаш и 19 тичат след теб.
---
Никога не е толкова трудно, колкото изглежда, стига да имаш някого до себе си!
---
Понякога не е лошо да изгориш мостовете след себе си. Това ще те спре да се върнеш на места, където не е трябвало да бъдеш.
---
Няма "неточен" или "неподходящ" момент. Има хора, които се страхуват да се борят, за това което искат.
---
Има два типа болка на света. Тази, която те наранява и тази, която те променя.
---
Аз съм необвързана! А ти си добре дошъл да промениш това.
---
Тя: Защо сe нeрвиш, aз сaмo гo прeгърнaх! Защо толкова ме ревнуваш? 
Тoй: Защотo зa мoмeнт, тoй държeшe цeлия ми свят в ръцeтe си!
---
Съжалявам, че си раздадох душата за хора, които дори не заслужават да знаят името ми!
---
В любовта винаги единият обича, а другият позволява да бъде обичан.
---
Повечето хора си мислят, че 'Обичам те' са най-хубавите думи, които могат да чуят.
Но всъщност най-хубавите думи са 'И аз те обичам'!

---
Има моменти когато вярваш, че всичко е свършило. Точно тогава започва началото...
---
Направи една жена щастлива и тя ще направи живота ти невероятен.
---
Силните жени са като птици, често те се реят в самота.
Любов даряват, но любов не просят. Оглеждат се в очите им звезди.
В сърцата женски, мъжка сила носят.
Следи оставят дето са били. Сами притихват вечер, уморени
от дългата заблуда на деня. Леглата им са празни и студени,
но пълен с нежна обич е съня.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар